Slappy Boy

In the room next to my room
05.00 AM Brak.. klik klik
05.01 AM Brak.. klik klik
05.03 AM Brak.. klik klik

05.10 AM Brak.. klik klik
05.11 AM Brak.. klik klik

In my room:
05.11 AM Brak Brak Brak..! klik.

Heh.. now I feel better.

Hey hey .. You You..!
Why dont you slap that door again..
Hey hey .. You you ..!
Why dont you slap that door again..

Gak ngerti ya..?

Q: Ya iyalah gak ngerti.. lo ngomong apa sih… tul..
A: Sress gw nyet..!
Stress kerena tetangga gw disebelah kamar suka banting-banting pintu.
Q: Banting pintu? Kenapa?
A: Karena dia nggak pernah menutup pintunya dengan baik?
Q: Kenapa dia nggak pernah menutup pintunya dengan baik?
A: Aduhh.. pusinggg.. bego bgt sih lo? intinya bukan itu deh. Intinya dia itu punya kebiasaan jelek yang sangat mengganggu.
Q: Okey, …

A: Kok diam aja? Tanya donk, seberapa keras bantingannya?
Q: Seberapa keras?
A: Cukup keras sampe dinding kamar kamu bergetar. Cukup keras sampai membangunkan kamu jam 3 pagi.
Q: Jam 3 pagi, tadi kamu bilang jam lima?
A: Iya biasanya jam lima, tapi jam 3 pagi juga pernah.
Q: Selain itu jam berapa lagi..?
A: Jam berapa saja, asalkan dia mau masuk atau keluar kamar.
Q: Suara apa itu klik klik?
A: Suara pintu dikunci, dengan berisik. Dikunci setiap keluar dan masuk.
Q: Kenapa setiap menit keluar masuk?
A: Karena selalu saja ada yang terlupa.

Q: Loh.. kenapa nggak ngomong aja langsung ke orangnya, bilang kalau kamu terganggu.
A: Sudah pernah..
Q: Berapa kali?
A: Sekali aja mungkin cukup, kalau dia peduli.
Q: Jangan dipendam ntar kamu bisa jadi gila sendiri.
A: Sekarang saja sudah mulai gila.

Q: Kasian sekali kamu..
A: Jangan mengasihani saya.

Q: Kalau gitu lapor ke ibu kost.
A: Sudah pernah. Ibu kos juga sudah kapok.
Q: Kapok?
A: Sudah menyerah, ga pernah menasehati lagi. Sekali aja sudah cukup, kalau dia peduli.

Q: Sekarang kamu jujur ya? Sebenarnya kenapa kamu merasa terganggu?
A: Mau penjelasan yang singkat atau panjang lebar?
Q: Yang panjang lebih enak kayaknya.
A: (satu:) Karena gw nggak pernah membanting pintu.
(dua:) Karena gw nggak habis pikir kenapa kamu mau membanting pintu? Kenapa kamu lakukan kebisaan yang bisa mengganggu orang lain? Kenapa kamu mau menarik perhatian orang lain?
(tiga:) Karena gw nggak tau kapan pintu itu akan dibanting. Gw nggak bisa memprediksi kapan pintu itu akan dibanting dan seberapa kuat bantingannya dan berapa kali bantingannya.
(empat:) Karena gw selalu kaget.

Q: Menurut kamu kenapa dia melakukan itu?
A: Kepuasan batin..!
Q: Kepuasan batin..?
A: Yap. Kepuasan batin akan superioritas, egoisitas diri, penyebaran aura kegagahan dari suara bantingan pintu.
Q: Emang bisa begitu?
A: Yap. kamu tau itu kalau kamu cukup sensitif. Dia merasa itu keren.

Q: Masih stress?
A: Masih..
Q: Bagaimana cara menanggulanginya?
A: Ya gw banting lagi pintu kamar gw. Kali ini lebih keras… 3 kali bantingan. Brak Brak Brak..! dan klik. klik. klik.
Q: Oh my god.. kamu kenapa? itu ciri ciri psikopat tau…!
A: Gw gak peduli. Yang penting gw lega.
Q: Lega?
A: Karena kali ini gw yang membanting pintunya. Gw tau kapan gw akan membantingnya. Gw tau seberapa keras bantingannya, dan gw tau bahwa dia tau gw membanting pintu itu. I feel better now! Hmm.. what a pleasure…

Q: What is his reaction?
Q: It was one of the unforgettable silence in my life.
Q: Does he stop? One or to days later?
A: No.
Q: So, What’s next?
A: I’ve found I solution.. If I reach my limit again. I’ll just slap my door.

Q: Apa kata ibu kost?
A: Dia nggak tau kalau itu gw, pasti dia kira itu si Slappy Boy.

Q: Anda telah mengungkapkan sebuah rahasia untuk konsumsi publik. Bagaimana kalau identitas orang itu terungkap?

A: Sudah terungkap kok. Gw kan udah bilang kalau namanya si Slappy Boy. that’s it.

Hey hey .. You You..!
Why dont you slap that door again..
Hey hey .. You You..!
Why dont you slap that door again..

Avril Lavigne, Girlfriend.

Posting this entry on my blog, helps me get rid of my craziness.


Rss Commenti

3 comments

  1. Huahahaha….. Riiff… riiff..

    Sabar aja ya Riff.. Berdo’a aja, kan do’anya orang yang terdzolimi itu makbul… Berdo’a supaya… YAhh.. tau sendiri kan riff.. :D

    #1 Hanichi Kudou
  2. arif2…
    everything happen in this world…bla..bla…bla…
    sok mo ngasih nasehat gitu…tapi ga tau usti ngomong apa..hhhee
    masih inget gw kan????

    #2 aLdo
  3. I have realized that oninle degree is getting well-liked because getting your degree oninle has developed into a popular alternative for many people. A lot of people have never had a possible opportunity to attend a traditional college or university however seek the raised earning potential and career advancement that a Bachelor’s Degree provides. Still other people might have a qualification in one discipline but would choose to pursue something they now have an interest in./wp-login.php?action=registerGood post here. One thing I would really like to say is always that most professional domains consider the Bachelor’s Degree like thejust like the entry level requirement for an oninle college degree. When Associate Certifications are a great way to start, completing ones Bachelors uncovers many doorways to various occupations, there are numerous internet Bachelor Diploma Programs available from institutions like The University of Phoenix, Intercontinental University Online and Kaplan. Another concern is that many brick and mortar institutions offer Online variations of their degree programs but generally for a drastically higher price than the corporations that specialize in oninle higher education degree programs./wp-login.php?action=registerI have seen that expenses for on-line degree pros tend to be a terrific value. Like a full College Degree in Communication in the University of Phoenix Online consists of Sixty credits with $515/credit or $30,900. Also American Intercontinental University Online provides a Bachelors of Business Administration with a full study course requirement of 180 units and a cost of $30,560. Online studying has made getting your certification far more easy because you could earn the degree in the comfort in your home and when you finish from office. Thanks for all your other tips I have learned through the web-site./wp-login.php?action=registerAlso a thing to mention is that an oninle business administration study course is designed for learners to be able to efficiently proceed to bachelors degree education. The Ninety credit diploma meets the lower bachelor diploma requirements so when you earn the associate of arts in BA oninle, you should have access to the newest technologies in this particular field. Several reasons why students want to be able to get their associate degree in business is because they can be interested in this area and want to get the general education and learning necessary prior to jumping to a bachelor diploma program. Thanks for the tips you provide in your blog./wp-login.php?action=registerOne other thing I would like to state is that as an alternative to trying to suit all your oninle degree programs on days of the week that you end work (as most people are exhausted when they return), try to find most of your classes on the saturdays and sundays and only a couple of courses for weekdays, even if it means a little time away from your end of the week. This is fantastic because on the saturdays and sundays, you will be more rested along with concentrated in school work. Thanks for the different ideas I have mastered from your web site.

    #3 Rosa

Leave a Reply